Մերի Իսկանդարյան

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Իմ աշխարհը

on 24 апреля, 2024

Իմ աշխարհը

Իմ աշխարհը շատ յուրահատուկ է։

Այդ աշխարհում բոլորը համերաշխ և բարի են։Իմ աշխարհում ամեն ինչ այլ է, այսինքն չկան տարատեսակ վեճեր։

Այնտեղ ապրող մարդիկ իմ սիրված բարեկամներն են և իմ ընկերները, իհարկե ովքեր ինձ շատ սիրում և իմ հետ չեն կռվում նաև լացկան և նեղացկոտ չեն, նույնպես կա այդ աշխարհում։Ես նույն պես կամ այդ աշխարհում ես շատ բարի հոգատար աշխատասեր մարդ եմ ինձ տեսնում իմ սեփական աշխարհում։

Իհարկե իմ աշխարհը ինչքանով հետաքրքիր է այնքանով էլ տարորինակ,երբևե տեսել եք առանց կռիվ կյանք, իհարկե տարբեր մարդկանց մոտ լինում է երբ նրանք դպրոցական տարիքում չեն կռվում, բայց երբ նրանք մեծանում են իհարկե կյանքի ընթացքում շատ են հանդիպում վեճեր։


Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Перейти к верхней панели