Մերի Իսկանդարյան

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Իմ բլոգը

on 27 мая, 2022

Իմ բլոգը

 

  • Գրիր բլոգումդ հրապարակված առաջին նյութի ամսաթիվը , վերնագիրը և հղումը դիր վերնագրի վրա:
  • Օգոստոսի 8,2020
  • Գրիր, թե բլոգդ ինչ բաժիններ ունի, որն ես դրանցից ամենաքիչն օգտագործում և ինչու: Անգլերեն, Բնագիտություն,Հայրենագւտություն,Ձմեռային ուսումնական ճամբար,Ճամփորդություն,
  •  Մաթեմատիկա Մայրենի,Նախագծեր,Ռադիոթողարկում,Ռուսերեն,ուսումնական պլան:Ես ամենաքիչը օկտագործում եմ Ռադիոթողարկումը քանի, որ ես շատերը գրում եմ:
  • Արդյոք բլոգդ համապատասխանում է Սովորողի բլոգին ներկայացվող պահանջներին, ինչ առաջարկներ ունես կարգի հետ կապված։ Ոչմի առաջարկներ չունեմ:
  • Ներկայացրու որևէ մեկի բլոգը, որը շատ ես հավանում և գրիր, թե ինչու ես հավանում: https://anahitstepanyan.edublogs.org/ ինձ դուր է եկել բլոգի պատկերները:
  • Գրիր քո, ինչպես նաև ծնողներից որևէ մեկի վերաբերմունքը քո բլոգի և բլոգային ուսուցման վերաբերյալ: իմ վերաբերմունքը — շատ լավ, ծնողըս նույպես:

 


Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Перейти к верхней панели